sjukling

men GUUUUUD vad jag är dålig på det här..
Jag har varit hemma från jobbet heela veckan o legat däckad sen i söndags men inte skrivit något här??
Jag har ju haft så mkt tid men ingenting att skriva känns det som..
Nåväl...

har ju som sagt legat däckad i feber o magsjuka sen i söndags.
Börjar nu känna mig fit for fight.
Endast magvärk o huvudvärk kvar.
Jag läääängtar till att träna. Jag läängtar till att komma ut i solen.

Jag har inte kommit igång riktigt med träningen sen jag åkte till Kos! Speciellt i styrketräningen.
Nästa vecka måste bli en riktigt omstart.
Har inte träffat Martin heller på 3 veckor..
Kommer bli 4 veckor.. HERREGUUD!!
Förra veckan mådde jag dåligt o kunde inte åka o denna vecka låg jag däckad.
Nu ska här kureras så jag verkligen kommer igång..

På lördag är det dessutom bröllopsfest för tobbe och angelica o då lär det ju faktiskt drickas en del.
Hoppas bara jag mår braaaaaaaaaaaaaa!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0