frissis

Hallååå jag har ju inte berättar om mitt hår.
Jag bestämde mig för att göra mig ljusare. Har pratat om det länge nu, kul med förändring.
MEN jag var ju väldigt mörk i längderna och hade en rejäl utväxt som var mkt ljusare så det är ju liiite skillnad i färg där + att jag tyvärr känner mig lite gul i huvudet i vissa ljus.
Jag ska tebax om 5 veckor och lägga i mer ljusa slingor så att det gula försvinner och längderna ska bli lite mer ljusa.
Jag hoppas jag står ut att se ut såhär i huvudet i en månad.
Frissan ville inte bleka för mkt.
Det är ju inte det optimala att gå från svart hårig till ljus men vi gör det sakta men säkert.
SÅ HA FÖRSTÅELSE och kräks inte på mig när vi ses :P

Puss och godnatt alla!

Btw min frissa är så jäkla bra, bäst, grym!!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill se bild ;)

2011-03-28 @ 14:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0