godnatt

Jaha, det var ett tag sen sist.

Har inte haft varken tid eller ork att skriva men tänkte bara säga att jag lever iaf :P

Har fått en "tankeställare"
Funderar på att antingen sluta blogga.
Skaffa lösenord.
Eller.
Byta adress..

vi får se, men det är faktikst lite "läskigt" att folk vet så mycket om än..
alltså.. man vill inte att vissa ska veta allt.
nog om det. Ni kommer få höra mer om detta senare!!
Orkar inte nu..

Jag borde ligga o soffa för jag ska upp 6.00 imorn och springa. SUCK! Ingen lust.

Helgen är helt jäkla fullbokad. Förstår inte hur jag ska hinna med allt.

Annars då? Ja, saknar er! Ni vet vilka bästisar! =)
Det kommer tyvärr troligtvis bli lite mindre träffar dom närmsta två månaderna, mer om det senare oxå.

Nu väntar sängen.
Puss!


Kommentarer
Postat av: nathalie

saknar dig, behöver dig :(

2011-03-17 @ 23:58:01
Postat av: Amor Vincit Omnia

Varför skriver du inget mer? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0