häxa

Jag är synsk.
Så är det bara.



Imorse gick jag upp klockan 6.00 vilken ska bli min nya rutin till att börja med ca 3 dagar i veckan.
Ökar man för för fort så kommer det sluta med pannkaka.
Kvar över 6 hade jag gjort en super smarrig proteinsmootihie.
Denna gång hanns det tyvärr inte med någe foto för att jag var lite stressad då jag skulle vara på gymmet halv 7.
MEN den bestod av:
1 1/5 skopa Banan whey complete.
2 dl mjölk
Frysta hallon
isbitar
MIXA!!!!!!

Betydet är mycket mcyket god.
Liiiite för mycket banansmak och liite för tjockt.
MEN 1/5 dl mjölk till hade gjort susen.
Då skulle den nog blii super smariig.

Spenderade min timme på löpbandet!
Åkte sedan till jobbet som ligger typ 1 minut från actic så jag kom inte för sent =)
Fredagar är egentligen inte tänkt att det ska bli någon spring dag men hade ingen lust att köra intensiv ikväll.
Kände mer för att pumpa muskler med Ronnie så det var därför det blev upp tidigt imorse och springa.

Körde btw mitt tredje pass med Ronnie i onsdags och oh yeeeah..
Viiilken träningsvärk. Har fått träningsvärk efter varje pass.
Det gillas och det ska det fortsättas med att få. Eller hur ronniie ponnie?

O jaa, måste ju berätta om gårdagen.
Jag var verkligen inte sugen på att träna men tog mig ändå till friskis.
Väl där så står det att det är vikarie. MEN ÅHH!
christina har ALDRIG vikarie, aldrig.
Dom flesta intensivledarna är bra men gissa vilken som var vikarie nu?
....
....
...
.
.
ULF!!!!!!!!!!!!
Jag dog lite smått o kände att nej det går inte.
Jag kan inte gå in med en negativ inställning, passet kommer inte bli någe bra.
Så jag beslutade mig för att gå in på gymmet och köra kondition istället.
Det blidde en timmes kondition!

Nu sitter jag på jobbet och nu måste jag faktiskt jobba.
Heeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0