P&M

Heeeeej!!
Idag är jag rätt glad. Det är sol och jag måår bättre. =)
För er som inte vet så har jag legat sjuk sedan i måndags.
(Ja, igen)
Denna gång var det magsjuka.
Nu har jag varit väldigt väldigt sjuk dom senaste veckorna så nu hoppas och tror jag att jag kommer hålla mig frisk ett år. !Peppar peppar!
Hemma idag även från jobbet. Vill inte riskera att smitta folk. Jag önskar verkligen inte NÅGON att ha magsjuka.

Nej nu tänkte jag bjuda på något lite roligare.
Då jag börjar känna mig bättre tänkte jag börja liute försiktigt med nyttigheter och träning.
Tänkte försöka mig på en promenad idag + att jag startade dagen med en smoothie.
Jag köpte för ett tag sedan ett proteinpulver. Whey complete, peach &mango.
Har haft lite svårt att dricka den smaken men idag gjorde jag ett test.



1 skopa whey complete peach&mango
2 dl lättmjölk
4 isbitar
Frysta jorgubbar,ananas och mango bitar.

Kommer defentivit att dricka denna fler gånger!
Jag längtar redan tills jag får testa nåt skojsigt med mina andra två proteinpulver!! =)

Pussis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0