härligt härligt!

Godmorgon!

Fy vilken härliga känsla det var att spinna igår med lite större skor.. ÅHHHH!! lovely. Dom är liiite stora men det är verkligen ingenting som tar i... niceiigt!

Kom hem i rimlig tid igår, typ 19.00. MEN skulle duscha, lägga in tvätten, göra nåt att äta så innan jag satt i soffan var väl klockan 20.15. O då skulle jag lixom börja plugga.. hmm, lite sent tycker jag. Jag blir så trött i huvudet så sent på kvällen och det gjorde det ju inte bättre av attd et var idol på tvn. Så man kan väl säga att vid 21.00 började jag plugga på riktigt. 21.30 kom Ronnie hem och då ville jag ju ta några ord med honom innan vi skulle sova såå ja, inte så mycket plugg igår alltså.

Blir tyvärr inte mycket idag heller då jag ska fixa naglarna efter jobbet och sedan åka och träna. Men imorn då kör jag =)

Ni anar inte hur mycket jag längtar till den 1 oktober då jag kommer gå ner och bara jobba 75%.. Kommer fortfarande vara mycket att göra men ändåå liiiiiiite mer tid! Lovely!

Som vanligt så startade jag morgonen på actic. Axlar stod på schemat. Tycker det är sååå jäkla snyggt med ett par markerande axlar. Dom jobbar vi på. Men det går inte fort heller.. det tar tid att bygga muskler. SPECIELLT att få bort underhudsfettet så musklerna börja ploppa fram! Tålamod måste man ha ska gudarna veta!!

Ha en bra dag! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0