helgen

Hallå!

Vill ni höra om min helg? Okejrååå...

Fredag jobb till halv 5. Spinning + Magnus intensivpass. Kunde inte köra fullt ut men jag var lycklig att jag var där iaf =) MEN han måste absolut byta pass snart, det han har nu har han haft alldeles för läänge. Sedan hem och duscha, äta lite och sedan iväg med ronnie på bio. Jägarna 2!

FY VAD BRAA! Ni måste se den. Sedan var klockan halv 12 så dax att bege sig hemmåt och sussa för klockan 7 skulle jag upp och skjussa R till hockeysamling. Snällt va? Ingen ide att gå att lägga sig igen så jag satte mig och pluggade och laddade för halv maran med lite frukost som bestod av 2 lchf bröd med ägg och jordnötssmör och till mellis åt jag proteinpannkakor med lite florsocker och lite jordnötssmör på.

Sedan var det dax att bege sig till friskis och dricka sin celsius och sätta sig att cykla i 2 timmar =) Det var faktiskt roligt. Jobbigt också. Svettigt som satan! Marathon om 6 veckor ;) hehe..

Att jag ens tänker tanken på att gå på det är sjukt ;)

Efter spinningen så var man rätt slut i knoppen och benen så jag åkte hem och la mig lite i soffan sedan hem till mammi och pappi för lite mat/plugg/film/fluff/sova! =)

Vaknade vid 8 på Söndagen av att morsan skulle ut med hunden så tänkte det var lika bra att gå upp. Åt lite frukost i lugn o ro. (Min vanliga, Lchf bröd med lite ost och 1 msk jordnötssmör.) Super tråkig frukost kanske många tycker men jag som inte är så mycket för frukost tycker det är supeeeer smidigt och bra och lätt!

Nåväl, efter frukosten for jag iväg och handlade.Det var noll folk på citygross så jag ska nog fortsätta med att handla tidigt på mornarna. :)

Sen hem, plugga lite och sedan till mamma igen för att hämta upp henne.

vi gjorde lite ärenden och hipp happ så var klockan 2 och jag skulle träffa nathalie för lunch.

Det blev en sallad. Sen gick vi tillsammans till spinningen som började 5. Trodde det skulle vara jobbigt att cykla med tanke på dagen innan men det gick fint. Efter det så gick jag in på gymmet och kände att jag ville testa att springa lite. Det gick galant. =) så lycklig över det. 15 min löpining och sedan 15 min intervaller. Kände inte av foten ett dugg, nu idag kanske jag känner liiite men jag tänker inte känna efter så mycket ;)

Hemma sen så väntade Ronnie som kommit hem, vi kollade tv och gjorde fluff! fy vad jag älskar fluff. MUMS MUMS MUMS!

O nathalie om jag glömmer så får du påminna mig. vi måste beställa protein!!!!!!!!!!!!!!!!!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0