längtar lite

Just nu sitter jag och tar min "kvälls" rast. Passade även på att käka mitt mellis. Prottedrink och jordnötssmör.  Det är jäääkligt gott det där jordnötssmöret.. föör gott! Funderar lite på att byta ut det mot något annat. För ibland blir det att jag tar med än en matsked vilket jag INTE får.

Idag har varit en seg dag, ville verkligen verkligen inte gå upp när klockan ringde. Även Ronnie hade tryckt av alarmet i sömnen så han ville nog inte heller gå upp ;) Men det var bara att släpa sig upp på toan. Piggnade dock till efter lite frulle. Gymmer bjöd på biceps&triceps pass. gick sådär.. kunde inte göra allt pga att man axel hoppade lite urled igår. FAN!

Har haft problem med mina axlar förut pga överrörlighet osv. Men den har inte hoppat ur led på ja, läänge.. Känns som att ALLT händer nu. Någon verkar inte vilja att jag ska träna.

Nåväl, jag gjorde det jag kunde sen for jag till jobbet.. har haft fullt upp hela dagen. Så nu satte jag mig ner en stund.. har precis tagit en treo också.. hoppas det hjälper liite!

Ikväll är det intensivspinning igen som gäller.. både taggad och inte. Igår på spinningen så var det väldigt tugnt men imorn blir det nog vilodag. Iaf från konditionen för jag ska till frissan efter jobbet =)

Å just ja, jag måste plugga ikväll ... Suck! Ingen lust.. eller jo lusten finns men inte orken! FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 1 OKTOBER då jag kommer vara tjänstledig 25%! Alltså bara jobba 75%! =)=)=)=)=)=)=)=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0