yeeeee

Ingen update på hela helgen men det har varit fullspäckat från morgon till kväll.

Bland annat massor av plugg, mat hos svärfamilj, mat hos mammi och pappi, träning, fika hos syster m.m.m.m. Man kom i säång sent och det känns idag.. tröööööttt!! Kollade på en väldigt bra film i Fredags, var nattchaffis i Lördags och kollade en SUPERBRA film igår.

Ikväll efter jobbet ska jag spinna, plugga och försöka hinna med att kolla lite på tv.

Imorse körde jag rygg och jag ökade vikterna eller körde fler reps än vad jag brukar och det tyder ju på att jag blivit starkare :) wiii.. Sen så vägde jag mig imorse oxå................

-0,8!! Det var positivt så idag har jag varit glad! =) Nu är jag nere på vikten som jag hade i Maj innan vi drog utomlands och när jag slutade med min PT. Efter den utlandsresan gick det bara utför ;) heeh.. sommaren kom ju oxå och då går man lätt upp några kilo. Önskar verkligen att jag inte hade så lätt för att gå upp i vikt. Men tyvärr kan man väl itne få alla bra gener ;)

Mäter mig gör jag ju oxå.. och det ser fint ut =) Har dock inte mätt armarna på väldigt länge. Men tänkte att jag gör det i samtidigt som jag gör fettmättningen i November. Han som gör det har ju ändå alla mått och då vet man ju att det blir ordentligt gjort! (Alltså inge fusk förekommer ;)) hehe..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0