Shop,drogs,sleep

Blev tyvärr inte bara strumpbyxor idag :(
En kjol från h&m och klänning från MQ blidde det oxå!
Kanske finns hjälp någonstans att bli av med sin shoppaholic?! =)
Just ja, blev även ett läppglans fårn nouba =)

Hann iaf med intensiven, men det var preicis kan jag lova. Sedan snabba ryck till morsan för färgning av mitt äckelhår! Det var verkligen på tiden att få lite färg i det...

Kollade där borta i La Redoute katalogen och fann där mycket fint! =) HAHA!
Jag behlver verkligen en bikini så det måste jag få köpa !=)

Just ja..
Idag på jobbet hände något ovanligt..Pappa fråga om jag ville följa med ner (Lokalen under oss) och kolla på polisvovvarna när dom tränade.
Herregud alltså vad dom är duktiga!
Fick dessutom lukta på både det ena och det andra.. Amfetamin,Hash.. m.m m.m!
Egentligen ville jag bara sätta mig ner och gosa med allihopa men tror inte att det skulle uppskattas sådär jätte mycket..
Jag vill också ha vovve.. Dock ingen stor.. utan en liten pomeranian!
SÅ SÖTA!! Ge mig!

Nu ska jag bara försöka lära mig min nya kamera liute granna sen så ska jag sussa!
Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0