pluttisar

Ca 1 timme kvar på jobbet. jihaa! :)
Kom nästan precis tillbaka från lunchen, blev en långlunch med salladskäkande med ronkan + att en köksgubbe kom hem och kikade på vårat kök.
Kanske snart snart snart har vi ett nytt kök.
Det kommer inte att vara så speciellt det är mest bara för att det ska bli lite finare innan vi säljer.
Inte för att vi går i säljar tankar just nu men ;) you never know!

Den dagen vi bygger nytt hus då ni, då kommer mitt kök vara så rysligt snyggt.
Nu får jag nöja mig med det vanliga! :)

Håller också på att "bearbeta" ronnie med hund.
Som många kanske vet så gick vi ju i hundköptankar förra året.
Det blev ju inte av pga olika anledningar.
Men nu känner jag att det är dax =)
Klarar man inte av en hund, hur ska man då klara av en bebis ;)

Valen står mellan toypudel:


&

Pomeranian:


Båda är så snutti plutti nutt!!
Åhhh... vill bara pussa ihjäl dom! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0