Familjen B!!

Tjolahopp!!!
Kass uppdatering i helgen, men har faktiskt inte haft en lugn stund på hela helgen.
Skit kul tycker jag. :)

Det börjades ju på Fredagen men 18 års fest för ewe! :)
På lördagen var det super soligt ute så då skulle vi åika och bada med Aron och Sofie, tidigt skulle vi va ute så man skulle hinna få mycket färg på sig. Därför blev det en tidig uppgång för att hinna med en springtur.. värt att tillägas är att ronnie skulle följt med upp men det slutade med att jag fick springa själv ;) trötter där.. haha
Vi åkte till Wik. Har ni aldrig vart där så borde ni testa.. jätte mysigt ställe.
Klockan halv 4 börjar vi dra oss hemmåt för då ska det städas för sedan skulle aron,sofie, ewe och anders kommer.. då var det firning av ewe som gällde med utgång.
Det vart en väldigt trevlig kväll det med..

Vakna redan 8 på Söndagen-dyngblöt!!
Upp med en jäkla huvudvärk för attta ett glas vatten eller två.. ner i säng igen och tänker att inte fan kommer jag somna nu inte.. men jodå, snarkade säkert som en gris två minuter senare..
Kom inte upp förns 11 så vi var väl iväg vid 12. Då styrde vi mot Björklinge badet.
Hela gänget från kvällen innan var med.
En hel dag där för att sedan åka till Marie och Jocke på middag.. självklart åkte hela gänget med även dit.
Tacos stog på menyn!

Så ja, för att summera helgens bravader:
En dag till så hade jag fått nog av familjen Branteström ;)
Haha..
NEJ DET VAR KUL! & DET GÖR VI SNARAST OM!!!!!!
=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0