fs

det märks att jag har semester va?
ingen update på heeela 4 dagar.
har ett busy life såå ;)

Måndagen och tisdagen spenderades ute i Östammar i en husvagn, bad, grillning och en visit till öregrund blev det.
Det är mysigt med husvagn, kanske skulle man ta o skaffa en egen? :)

Idäg så ha dagen bestått av shopping.. handlat lite som jag ska ha inför turkey resaaan.. söndag morgon är det dags att åka =)
Hann även med en skivstång/konditions pass.. jag börjar faktiskt gilla dessa pass!

Imorgon är det naglar som gäller, klockan 9 på morgonen.. snark! Efter det blir det en sväng till gränby.
Jag måste hinna träffa kimmen och Emma oxå innan jag åker.
Hur, när och var? ahhh..
man har semester men ändå alldeles för lite tid..

Jag tvättar nu så jag får sitta och funta på det medans.

förresten jag har en väldigt bra idé.. försej har jag u väldigt ofta bra ideér men denna.. jag tror att denna kommer slå! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0