hett

Guuuuuud vilken hetta!!
men guuuud vad jag inte ska klaga.....
om några månader så står man där med vinterjacka och klagar över hur kallt det är isätllet..!
Var positiv.

Har precis slängt i mig lite lunch, ska föröska jobba gärnet här nu kanske 1,30 timme till och sen dra..
morsan hade glömt sin plånbok på coop, smurto! :P så ska hämta den och sen ska jag ner på stan en snabbis och lämna tebax två skjorts och en klänning..
Jag ska troligtvis också köpa TVÅ väskor! =)
1000:- styck, dyrt!!!!
MEN jag ska få en av min Ronnie, puss puss!! :)

Efter det blir det väl som vanligt träning.. intensiv med anna lena idag! YeaaH!
Hur jag nu ska klara av ett intensivpass utan att flyta bort..(?)
Igår var det bara ett medelpass och jag lovar att det inte fanns en torr fläck på min kläder.. tillochmed armar och ben utsöndrade(?) en flod av svett!! Haha.. (äckelpäckel!)

Nu är det dax att jobba igen!
tjing tjong


Kommentarer
Postat av: Kim

Duktiga du!

2010-07-13 @ 22:56:56
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0