min dag

Godkväll gott folk.
Vilket underbart väder..
Jag hoppas ni verkligen är ute och njuter på en uteservering eller liknande :)
Jag har tänkt att ta det lilla lugna med alkoholen ihelgen annars hade nog jag befunnit mig på framfickan för ett glas eller två.

Nästa fredag är det semester och då lär det bli en del onyttigheter..
Bland annat all inclusive i två veckor..  oja! :)

Fick sluta 1 idag :) och då blev det lunch på rixos. jag älskar deras sallad.
Sedan for vi upp till gränby, hittade två skjorts och 1 bikini =)
Igår hittade jag oxå bikinis, två stycken =) + en långklänning.

Snabba ryck till morsan för en fika.
efter det var det träning.
middagen har uteblivit då vi åt sallad så sent.. och vi var verkligen såå mätta!!
Efter tränignen fick jag något ryck att rensa garderoberna.. och ohja vad det rensades.
Jag rensade ju nyligen.. (?)
Vet inte riktigt om jag ska slänga alla kläder eller om man ska ställa sig och sälja någonstans..
Känns så tråkigt att slänga iväg så mycket pengar =)

Nu är det en skiiit bra film som jag ska fortsätta kolla på!
Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0