T

Lunchen som bestod av falukorv och färskpotatis har precis slinkit ner i magen.
Gott var det.
Gäller att grunda riktigt då jag inte hinner äta någon middag innan kvällens träningspass. =)
Ska fixa mina naglar innan så jag hoppas verkligen att hon är klar i tid.
Vet inte alls hur denna är eftersom min vanliga har slutat :(

Annars mår jag helt ok, längtar nåt så inni norden till semestern bara.
+ att jag känner mig som en valross.
Mens, två helger som man har ätit och druckit gott, börjat m. p-piller vilket gör att jag känner mig pluffsig.
Usch!!
Har säkert gått upp 2 kg!!!!!!!!
Jag som ville ner 2 kg, sen var jag nöjd.
Nu är det helt plötsligt 4........
Less, less och less...
Kanske försej inte ska deppa ihop totalt innan jag vägt mig ;)
Tänker absolut inte ställa mig på den där j*vla vågen innan Fredag!

Det där kanske var lite töntigt men..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0