semester tider

Fredag och det är inte vilken fredag som helst utan SEMESTERfredag!
Ska upp till jobbet efter lunch och kolla så att allt står rätt till + checka in om det kommit ion något som måste tryckas.. var ju rätt lugnt igår så jag hoppas på att det fortfarande är det.

Innan jobbet blir det en sväng till biltema, rusta osv.. sen ska ronkan borra ner lampor i trallen :) kommer bli så vackert!
SEN lunch på rixos.. för att lixom fira in semestern. =) haha
Ronnie har ju dessutom semester redan.. han gick på igår!!

Ikväll SKA jag äta grillat kött med POMMES och bea.. pommes har jag inte ätit på år och jag tänker grluffsa i mig..
Till det kommer det även att slinka ner en och annan cider :)

Ha en sköööön dag mina damer och herrar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0