=)

Strålande sol idag igen..
Jag hoppas verkligen att sommaren kommer på riktigt nu och stannar bra många veckor.. eller månader!!

Jag hade lite funderingar på en soppvecka denna vecka vilket sket sig då vi ska på studentfirande på Fredag och kanske kanske kankse fest på Lördag!
Mina planer ligger nu istället på att köra det nästa vecka.. då jäklar, då har jag nog nått mitt mål! =)
Eller nästan iaf.. ;) haha!
Mycket vill ha mer..

ikväll så är det träning igen o jag hoppas verkligen att jag hinner på Magnus pass i Ultuna klockan 6.
Vi kommer ju från sthlm så jag hoppas förtusan att det inte är massor av rusningstrafik när vi ska hem därifrån!
Hinns inte det med får det bli christinas pass halv 8 istället.
Har precis dragit ut friskis sommarschema, 20 sidor! Tur att man använder jobbets färg och papper =)

Det blir iaf en rixos sallad innan vi beger oss och fy vad jag längtar.. är så hungrig så jag skulle kunna äta en ko!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0