måndag

Här ligger jag helt däckad- proppfull i magen!
Jag är verkligen grym på att göra tacopaj!=)
Nu blir det till att kolla på Rambo.
Jag kommer nog att slockna gaanska fort!

Imorgon är det Måndag igen och som jag sagt förrut, Helsikee vad fort tiden går..
Ännu mera ångest än vanligt imorn då jag har en heeel vecka framför mig med bara soppa, frukt och grönsaker.. får äta lite kött fre occh lör försej men.. det känns långt dit nu!
Detta är inte bara en diet utan även rensar ut massa skit!
tummen upp.
 
Imron ska jag oxå fixa nya ilägg till mina fosingar!!
Det är verkigen inte en dag för tidigt.
Eftersom jag får dom på direkten så kommer dom att testat på SM halv 6! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0