spara och slösa

Har just precis kollat på världens bästa film.
Föll väl en tår sisådär två-tre gånger!
Jag har blivit en känslig flicka såhär på senare år.. :)

Nu ligger jag i sängen o ska väl försöka sova strax.
Upp tidigt imorn till Ekeby för styrkepass sedan är det full fart hela dagen. Kvällen spenderas i Björklinge.
Söndagen ska jag har handla MAAAT =) och planera lite matlista och så..

Jag vill oxå shoppa shoppa!!!
Men jag måste försöka hålla mig..
Är bara så otroliugt sugen på nya klockor.
Kolla in trixa klockorna.
Vill ha en korall färg, en ljusblå, och två andra!!
Funderar på att köpa två nu och önska mig dom andra- kanske inte födelsedagspresent =)
Dom kostar ju dock 1300:- så alltså 2600:- bara sådär för två klockor.
Visst inte dyrt men ändå....
Skulle inte jag spara mina pengar???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0