!!!!

Vilken pissdag, regnet bara öser ner!! Men jag är glad ändå! =)
Konstigt, Söndagar brukar vara lite smått ångerfyllda ;) haha hemskt.
Men kan vara sååå lycklig just nu för att jag bara har ett prov kvar nästa vecka, som jag ska försöka göra på Onsdag, sen sommarlov! Love love love!!
Tisdag är det löööön. LOOOOOVE!!
Fredag ska jag träffa min älsklingsflickor!!! Kärlek
&
Lördag kommer Angelica & Tobbe hiiiit... Love & Kärlek! =)
Fy faan vad underbart!
Dessutom ska jag kanske jobba kort dag på fredag såå ooh yeeeah!!
Nu hoppas vi bara att det är fint väder nästa helg!!

Denna dag har iaf varit super lugn, har en jääkla träniingsvärk från gymmet igår.
Idag blir det intensiv ändå, undra hur det kommer gå + att jag ska gå till gymmet här hemm efter och köra en övning.
För "kärlekshantagen".. satans asså, det känns att dom har jobbat!
Superbra övning som jag hittade igår på gymmet!

Efter träningen blir det tacoooos, var sugen på Kiina men njae, tar nog det på torsdag för att fira att det är sommarlov!!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0