Love:ar er!!

Guuud vilken helg detta har varit..
Galen, rolig, superkuul & bäst!!
i Lördags var vi nere på stan rätt tidigt, vid halv 11- det blev framfickan.
Vid kanske halv 1 tiden? så begav vi oss mot plock!
Alltså Angelica och Tobbe- så sköööna människor! Haha! Det gör vi snart om igen..

Sedan igår så var det ju morsdag så heela dagen bestod av mamma firanden =)

Kycklingsallad+tårta
Tacos + rabarberpaj
+
Fredag och Lördag massor av vin, cider...
Ojoj, inte konstigt att vågen visar +.. :(

Blev inte heller någon träning, varken fredag eller lördag!
Så antar att man får skylla sig själv!

Aja, ny vecka- nya tag!
Torsdag är dock en dag som jag inte vill ha.. nervös nåt så inni..

Eftersom jag älskar att ha massor av saker att grubbla och ta beslut om.. not!!.. så har jag idag bokat två stycken tider.. en är om en vecka, en är om över en månad! AHH! Panik!
Hur, när, var, OM??!
Jag måste nog ha ett seriöööööös talk med mor min, eftersom hon alltid vet bäst!!

Tack iaf alla ni som var med och gjorde min helg.. Fy faan vad ni är bra!!

Varför kan inte alla helger vara såhär???!
Skulle nog vara väldigt väldigt mycket större, vara PANK! + att jag nog inte skulle uppskatta det lika mycket!!
(Aha, var det därför)


 


Kommentarer
Postat av: nathalie

vad har du bokat för tiden raring:) puss

2010-05-31 @ 20:58:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0