oh lala

Dagen har bestått av soffdeg,soffdeg och soffdeg..
Ingen "riktig" träning på två dagar nu.. Det börjar kittla i min kropp men imorn så är det dax igen..

Valborg var super kul.. dock togs inte så väldans mycket bilder tyvärr..
just nu hittar jag inte kameran så bilder återkommer jag med..
(är tyvärr lite dålig på det här med bilduppläggning)

Kimmen och brudarna skulle parta på igen ikväll.. jag skulle hängt på men bestämde mig för soffhäng istället! =)
Jag hoppas att ni ha kul men troligtvis så är jag piggare än dom imorn och då väntas det troligtvis en visit till gävle, kista eller täby.. lite shopping på schemat kanske :)?
Har dock bara lite bslutsångest vart man ska åka av dom tre ovanstående alternativen..
VAD TYCkER NI??!

Har dessutom goffat sen igår då jag vaknat. munnen har gått i ett.. usch!
Men idag så smakade jag chips som har bakats i ugnen!
MUUMS!!
Mycket godare och mycket mycket nyttigare än vanliga chips! Tummen upp!!

Nu ska jag vila ögonlocken..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0