Ryggsmisk!

Hallåå!
MÅSTE rekomendera godaste brödet ever.
Eller okej, nu kanske jag ljög liiiite.
Men om man går på diet/vill äta lite nyttigare så är det här ett superbra alternativ.
Och FAKTISKT, det är gott!!


Blåbär tycker jag är godast men det finns i dessa smaker också:

Har dock inte smakat den gröna.
Den ser ut att ha minst kolhydrater i sig ser jag nu.. det blir till att åka till affären efter jobbet =)

Börjar alltid min morgon med 2 skivor LCHF bröd och 1 ostskiva. Även 1 msk jordnötssmör och vatten.
Jag som inte gillar frukost riktigt tycker detta är en supersmidig frukost.

Idag gick jag upp 5.45 för jag skulle befinna mig på gymmet vid 6.30 för att köra rygg. Det gick galant!
Det blev chins
Enhands hantelrodd
Lats drag (smalt grepp)
Sittande kabelrodd (brett grepp)
Ryggresningar
& även skivstångsrodd.

Efter det var det bara att bege sig mot jobbet.
O nu sitter jag här och ska jobba arslet av mig! =)
Puss och kram!

(Tidsinställt inlägg)


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh vad kul att du bloggar så mkt :D

2011-08-16 @ 11:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0