tå blå

hej å hå min tå är blå!
Nej inte tån men foten.. ;) FAST det börjar bli bra nu.. eller i varjefall bättre.
Just därför är jag sååå lycklig.
Okej, jag ska inte älta detta mer.. ;) (håller kors) haha

Idag har dagen iaf inte bjudit på mkt. Soffdeg :)
Har precis kollat klart på ice age för jag pallar inte nåt läskigt eftersom jag är alldeles själv hemma.

Imorn ska jag träffa nathalie om jag mår bra. fy vad roligt =) Kanske även Kakan ska med. oxåååå roligt.
Man blir så glad av dessa 2 brudar! PUSS!

Har inte fått i mig någon middag idag så det kanske är dax?
Har käkat värktabletter som gör att jag blir trött o illamående så därför jag slarvar.

Just ja. Någon som behöver en back till någon innebandylag?
Eller kanske någon som vill börja spela, då kan vi börja ihop?
Vore inte det super kul!? =)

Jaa, jag gillar att ha mkt saker att göra.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0