ge mig sommar

Idag har det varit en riktig PISSdag på jobbet.
Ingenting har gått bra och alla ska ha så jävla komplicerade grejer.. ÅHHH!!!
Jag måste få klaga för ibland så är kunder riktigt jävla pain in the ass.
dessutom läser ingen kund min blogg så whatevaaaaah lixom.. ;)

Nåväl, vad väntar en kväll som denna.
Ikea står på agendan.
Lite mat där + köpeliköpa lite välbehövda ting.
Sen så tänkte jag träna. Vet ännu inte riktigt hur och vad för ronkan är lite sjuuk så han ska inte träna.
(hade ju planerat att pumpa muklerna lite med honom men icke)
JAG LÄNGTAR TILL NÄSTA HELG!!!!!!!!!!!!!!!!!!
JAG LÄNGTAR TILL SOMMAREN!!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: nathalie

och jag längtar efter dig!!!!!!! hihi

2011-02-09 @ 22:41:13
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0