super..

Tror ni inte att det var vikarie på pulspasset oxå dåååå!?!?
ahhh, jag blir tokig..
jag blev så arg så jag körde det där jävla passet och gick in på gymmet efter och sprang sönder mig efteråt.
GRIS!
Men imron då är det intensiv.. och då jävlar om det är vikarie.. då bir jag lessen i ögat.

Har inte pratat med pappa idag, men messat! Messen från han var svårtydliga och mamma sa att man knappt förstod va han sa så tyckte det var bäst att låta han sova.
Han hade väl tok mycket smärtstillande.
Men jag håller tummarna att han får komma hem imorn :) Då ska jag köpa chocklad till honom. =)
Snäll dotter jag är!
& tack Nina &filippa för dom fina orden. <3 =)

Jag är supertrött och har superhuvudvärk.
Nu väntar supersömn.
SuperGodnatt från min!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0