tankar..

Det blir att vi drar till turkiet två veckor den 25:e juli..
All inclusive!!
Bara gotta sig och mysa i två heela veckor.
Ingen dator och nästan ingen telefon på två veckor.
Skönt, avkopplande och återigen SKÖÖNT!

Jag kan ibland faktiskt oxå tycka som många andra att va fan åker man utomlands på sommarn för?
Då är det ju varmt här..
Men jag har lärt mig att det finns inga garantier att det är super fint väder här i Sverige VARJE dag.
Jag vill ha sol varje dag och det har jag fått varje gång jag varit utomlands, inte en regn dag.. eller okej när jag var i västindindien,grenada.. men då var det spö spö spö regn i typ 5 minuter sen skinande sol så..
Sedan är det ju det här att det känns mer som semester när man är utomlands, man blir ompysslad och lever mycket bättre än när man är hemma. Har lixom inga måsten! Handla, tvätta osv.

Aja, jag längtar iaf!!

Jag älskar ju att räkna och sådär ( mina egna pengar) haha.. och göra budgetar osv och det har jag nu gjort och jag måste faktiskt säga att det ser jäkligt bra ut framöver ;)
Tuttarna ser dock ut att jag behöver skjuta på dom lite ;).. det beror lite på hur dyr ronnies 25 års present blir. =)
Just nu är den dyr, väldigt. Så då får tuttarna vänta :( ;)..
Vilken underbar flickvän man är.. tar andras behov före ens egna! haha!
Ni kommer ihåg dom här triwa klockorna som jag berätta om va?
att jag ville ha 5 stycken ;).. jag tror faktiskt att jag ska gå och köpa mig iaf två stycken..
ska kanske gå och testa dom först så det känns bra när dom sitter på armen.. men dom är ju iaf grymt snygga!

Apropå tuttar så drömde jag att jag hade opererat mig inatt! SHIT vad stora dom vart...
Skit snygga!
;)

Det är några nu som har velat att jag ska skriva och berätta om min viktnedgång, hur jag gjort m.m m.m och det kommer.. kanske hinner ikväll annars tar jag det imorn.
1,30 timme kvar på jobbet. Det klarar jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0