kossa mu!

Kampanj på jobbet men jag såg inte speciellt mycket kända ansikten där upp!? hallåå vad hände!? Skulle ni inte komma=)?
Har haft super mycket att göra hela dagen, lunch har jag inte ens hunnit med.. okej, hunnit skulle jag gjort om jag prioriterat det men icke gjorde jag det..! smisk!

Imorn är det Fredag, så himla sköönt!
Men imorn lär jag behlva plugga.. sitter och ska försöka plugga nu men jag hamnade här + att jag ska på intensivpass strax så njae det gick lite sådär med pluggandet!!

Lördagen består på kvällen av 70 års kalas. Plugg och träning på dagen! Faaan vilka roliga dagar jag har, visst!?

Brudar nu drar vi ihop något kul!?!?!?!?!
Kan iaf se fram emot Bounce som är om en månad =)

Min mage har inte alls mått bra idag, precis när jag skulle hem så kändes det som om någon drog en kniv i magen på mig- smärtan höll sig kvar i kanske 20 min.
Jag hoppas att demonen håller sig borta till iaf efter passet ;) haha!!

Njut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0