schlagerkväll..

Tog mig två dagars ledigt från bloggen.. inte bara bloggen utan allt.. Har varit super trött, super grinig och super sjuk. Fortfarande sjuk och jävligt men är iaf hyfsat laddad för melodifestiveln som börjar alldeles alldeles strax. Har massa gott men åt alldeles för mycket middag så nu orkar jag ingenting av det goda :(

Igår så jobbade jag faktiskt en liten stund innan jag begav mig hemmåt för att plugga.. pluggade tills jag somna! Vaknade upp till en solig sol =) och trodde att jag skulle orka träna. shii fick jag! Ont i halsen och tunga ögon..
Ronnie och jag orkade iaf med en rixos sallad, rusta besök, mathandling och besök hos min syster och Sebbe lebbe. ( hennes son ) =)

Vi kom hem vid 5 och jag fick någon slags abstinens och var tvungen att åka till morsan och sätta mig på träningscykeln och göra lite mag/arm övningar.. haha Töntigt!

Väl hemma igen så bjuds det på ytterfilé och pommes.. mums!

Nu är det melodifestvalen.. jag loooove schlageer! Jag hoppas Saade vinner, timotej tycker jag oxå är bra. Dom är söta! Ingen schlager iaf.. ALLTSÅ det är inte schlager! Nej nej nej..

alla ni som ska supa.. ha så kul! Önskar jag orkade och hade lust att följa med! Vi tar igen det någon annan gång =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0