Söndag..

Det är Söndag!!
Söndag är en dag som jag både gillar och hatar!
Söndagar är mysdagar.
Söndagar kan också ge en ångest..
På Söndagen vaknar man upp och tänker imorn börjar ny vecka..
Ibland är det skönt att få ny vecka och börja jobba..




Men jag skulle faktiskt föredra att vara ledig några dar till!!


Fortfarande tung i huvudet och snoken men idag så pallade jag med en bilfärd till björklinge. Där blev det huskikande och ett besök hos familjen Branteström. Fika fika.. för att sedan bege sig in mot stan igen.

Jag gick och träna klockan halv 5.. piss jobbigt i början men var väldigt skönt när det var över!
Nu däremot så ångrar jag lite att jag träna.. har en otorligt jobbig hosta!!!! MEN man brukar ju bli dåligare på kvällen så det beror kankse inte på det.

Jag har iaf hittat en par otroligt snygga tuttar som jag vill ha! =) haha
Nu gäller det att ligga i och hålla det.. då kanske man få en belöning! =)

Inge bra på tv ikväll heller.. så nu ska jag sätta mig i soffhörnet och tjura!
Hejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0