Tack!

Jobb, nagelfix, träning och plugg.. detta har hänt för mig idag!
En helt vanlig dag i Jills liv..

Imorn börjar kampanjen på jobbet. Vi har super bra erbjudanden Tors-Lörd. Så välkomna till GOZZ=) Vi har allt!!

Något jäkligt positivt är iaf att om deklarationen stämmer så kommer jag få tebax närmre 12.000:-!!! =) WOHO!
Detta behövdes så man har något att se fram emot! =)

Som några kanske har uppmärksammat så har jag ju varit lite "deppig", men jag har bara otroligt mycket i mitt huvud. Som jag skrivit förrut så kommer detta år att bli väldigt väldigt tufft!
Men klarar jag av detta år så klarar jag av precis allt!!

Tack alla mina nära och kära som har ställt upp och orkar med mig! =)
Vill bara ge ett litet extra tack till Kim och Nathalie.. Ni är underbara! Tack för att ni finns <3

Nu ska jag duscha diska och sova! Städning är verkigen en måste.. men det får vänta tills någon annan dag.

Puss på er..


Kommentarer
Postat av: Kim

Alltid Jill, ALLTID vid din sida!

2010-03-24 @ 23:01:13
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: nathalie

love you gummsis.

2010-03-24 @ 23:06:04
Postat av: jill

Löövar er! <3

2010-03-24 @ 23:24:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0