krasch

Igår- på väg till Björkinge från mamma krockade vi.
Herregud vilken smäll det var och hade vi kommit 1 sekund senare så hade hon åka i sidan på mig.. men nu vart det att hon körde in i "rump"kanten på bilen! Blev inte så väldans stora skador.. vad vi vet!!
Så Typiskt!!
Som tur var så jobbade pappa på polisen och kom.. han hade ju sånna här papper man ska skriva i.
Mamma har alltid sagt att man ska ha såna papper i bilen och efter detta så tänker jag absout ha det!!

Inte nog med det så har det hänt lite drama här på jobbet idag oxå! Haha!
Jag måste faktiskt hålla med morsan om denna punkt..
Det finns vissa riktigt äckliga häxor!!!

Nog om detta..
Ikväll ska jag träna =)
Längtar..

Btw- ingen som vill ge mig en miljon eller två??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0