lyxar till det..

Hallååå, how nii dooing gott folk?
Im good, tack =)
testar bara på livet som lyxfruu, jag menar då hamnar man väl utomlands och måste nog bättra på min engelska..
Eller man kanske har råd med en tolk?? Han kan väl både snacka åt mig och höra =) haha!

jag drömmer vidare...

Min baguetten har iaf precis slinkt ner i magen, inte direkt någon middag men var inte speciellt hungrig.
Nu väntar jobb + plugg.. känns som jag kommer vara vaken halva natten!! Snark..

Jag bara ÄLSKAAAR när man på Måndagen har något att se fram emot, typ som nu till helgen! Både Fredag & Lördag kommer blii så jääkla kul.
Ni vet, ångesten finns ju oftast på Måndagar men har man något skojsigt som man vet man ska göra på fredagen eller Lördagen så gör det ALLT mycket lättare.
Betyder det att jag måste ha saker att göra varje helg, redan planerade på måndagen??
I think soo..
nice!!


Kul oxå att man fått lite mer kommentarer på sista tiden.. ! =)
You GOO!!
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0