min-max

Blev tidig lunch idag, tänkte att jag kanske borde kompensera för den sena igår. ;)

Nu börjar solen gå i moln, men som tur är så har jag redan hunnit med två promenixer med Mulle så nu klarar han sig..

Har inte heller fått något mejl tebax från min lärare OLLE!! Jag säger ju att han är en gringubbe och en SEGgubbe!
Jag får väl helt enkelt försöka bli klar innan kl.12 inatt!! Ser inter ljust ut nu eller..
Ska ju hinna med att träna halv 8 oxå.. + att vi idag oxå ska gå och kolla på gymmet på våran gård. :)
Det sägs ha kommit mycket nytt, bla. cykel,löpband,vibrationsplatta.. vet inte hur det var med crosstrainer men jag hoppas verkligen på en sån. Det lilla jag har sätt av gymmet så är ser det ganska stort ut så det lär finns en hel del maskiner av annat slag oxå!

Friskis kommer jag ju aldrig byta bort men jag tänkte att man ågra dagar i veckan kan köra lite innan jag börjar jobba! Sedan finns det ju även tid nån kväll oxå säkert.. Typ Onsdag, då är det ingee bra pass på friskis, iaf inte nåt av dom som jag hinner med!!

Skulle vilja simma någon gång oxå.. MAN HAR FÖR LITE TID!! Åh!
Nu vill jag sluta plugga, bli rik & typ välgörenhetsjobba eller jobba MAX 50%!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0