puss

Sitter fortfarande på jobbet, snacka om att ha jobb upp över öronen. Men en paus förtjänar även den bästa ;)
Ska alldeles strax bege mig oxå.. jag hade inte tänkt att träna men jag hinner nu känner jag så .. ;)
Har inte så mycket mer att ge er just nu förutom att ni är väldigt dåliga på att kommentera..
SVARA på min fråga förtusan! ;)
Nu ska jag byta om och köra min racerbil mot friskis!

Fan vad avvundsjuk jag är på mamma och pappa som ska åka utomlands på Onsdag!! Jag är ju ganska vig så funderar starkt på att följa med i resväskan =)

puss hej!

Kommentarer
Postat av: nathalie

jag kommenterar ju hela tiden! du är inte så bra på kommentarer dock..puss!

2010-05-10 @ 21:20:28
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0