hittan och dittan

Hallluuuu...
Jag bara tränar och tränar och jobbar o jobbar. Glömmer helt bort er.
Men jag försöker göra mitt bästa för att hinna med annat skoj också.
Te.x så träffade jag min pingla kakan igår. Läänge sen, det får inte gå länge tills vi ses igen!! var såå roooliigt!
Efter daten så blev det intensivkörning med christina som varit borta i 2 veckor. Å vet ni, hon är gravid. Eller alltså, det måste hon va. Så himla kul men så himla tråkigt oxå!!

Jag kom hem vid 9 då jag gick lite i väldans hög uppförsbacke på bandet efter passet. Det är jobbigare än att springa. testa!!
Jag tog en proteindrink och 1/2 msk jordnötssmör och sedan packade jag väskan för dagens aktiviteter och sedan bums i dusch och säng.

Imorse ringde klockan 5.40. Har faktiskt börjat blviit riktigt duktig att gå upp utan att snoza på mornarna. STORT plus! 6.30 var det spinning som gällde. Det var jobbigt men inte jätte jobbigt. Hade nog önskat lite högre puls men det var vikarie så jag tänkte gå dit nästa fredag också. Tror spinning är jäkligt bra om an vill bli av med lite hull =) Dock väldigt tråkigt.. :(

Nu är det en hel jobbdag som väntar med massor av jobb. Sedan intensivpass med Karin och Nathalie. någon mer kanske :)? Sedan är äntligen dagen slut och jag kan få varva neeer. Läääängtar!

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0