låångi lång

Åhh vad jag verkligen försöker klämma in ett liten inlägg men det funkar inte.
Mitt tidsschema är pressat!
(Kommer ändå försöka slänga in ett liten inlägg på lunchen såhär. Man kan väl lika gärna sitta här istället för att läsa en bok eller så?)

Så ja vad har hänht dom senaste 5 dagarna. Tyvärr inget ovanligt..
jag kör på som vanligt jag..

Var iaf för andra gången och körde PT pass i söndags.
Överkropp var det på schemat då.
Det gick super.
Det var jobbigt men jag köttade på.
Trodde faktiskt inte att jag skulle ha någon träningsvärk dagen efter men tjiiiiiii fick jag!
FY faaan, jag har fortfarande ont!
Pain men skönt! =)

Efteråt hade Martin fixat så jag kunde köpa kosttillskott i en affär som egentligen inter har öppet på Söndagar men som var det just för mig ändå! =) Det var snällt..
Jag shoppade loss på lite mer är 1000:-! Jihaaa..
Dom var super gullig där inne och jag fick provsmaka och ha mig bäst jag ville :)
Dom var inte bara gulliga utan snygga, jävligt snygga!!
KOLLAAA!!!


Bilden har jag lånat av anna maria Lacatus

Jisses amalia alltså!
Denna kvinna.. ojoj!!
Jag kan sitta i timmar och kolla på någon som ser ut som henne.
Vilken jävla body!!!!!!!!
Jag undrar hur lång tid det tar innan man kan se ut såå?

Efter shoppingen där så for jag hemmåt.
Råkade stanna till på stadium och blev några 1000:- fattigare.
Ajaj. 2 par träningsbyxor och 1 par springdojjor.
Lite osäker på dojjorna men jag tänkte testa dom hemma lite först..
Sedan var det lite folk hemma och sedan for jag och träna med nathalie! =)
Jag hade heeela dagen längtat efter soffan. äntligen klockan 8 fick jag slänga mig ner =)

Natten till måndag fick jag någon toalettattack!
Jag mådde illa och hade sjukt ont i magen så va väl inne på toa minst 30 min.
gick och la mig och vaknade sedan när klockan ringde 5.45. slängde mig in på toa, trodde jag skulle kräkas. Men icke.. bara lite magvärk sådär.
fick iaf i mig lite BCAA och for och tränade.
det blev 30 min löpning sedan var jag tvungen att springa ner på toa..
trodde jag höll på att bli magsjuk igeeeeeeen!!!!

Nåväl, måndagskvällen kom och jag körde lite gym.
Sedan for vi på innebandy. Storvreta-pixbo.
Vi hade några Vip biljetter som far hade fått. Lite buffe och fika fick vi!
Som tur var var det mat som jag kunde äta på buffen.

Trött som faaan var jag när jag kom hem kl 22.00.
Bums i säng var det för mig.

Igår körde jag med martin igen.
underkropp!
Vi skulle köra utfallsgång from hell som han uttrycker sig. haha! det kan man säga att vi gjorde.
Men jag "slaktade" tydligen vikterna som jag hade för en vecka sedan! Nice.. ökning varje gång vill vi se!!
Kvart i 8 for jag hemmåt igen och dunk ner i soffan.
desperata husfruar var det juuu.. superbra, superkul!
Inget cougar town ;( Blev lite lessen..
Snabb gaddborstning(tand) ;) sedan i säng..

Just: Får inte glömma säga att det här med magen har nog att göra med BCCA:n, man kan vara lite känslig i början. Så ingen magsjuka =)

Idag gick jag upp 5.45 as always.
Överkroppsdax.
Hade fortfarande träningsvärk sedan i söndags..men ska ju köra överkropp på lördag igen så var tvungen att köra!
Nu sitter jag som sagt på lunch och jag vill skriva massoooor mer men det tar vi nog en annan gång!!

Btw: måste bara säga att jag ÄLSKAR mitt kostschema. det är så bra, så gott, enkelt. Aaa.. bäst helt enkelt! =)

Goooodbye!


Kommentarer
Postat av: nathalie

älskar långa uppdateringar baby! ååh ville ocskå se despi men jag jobbade som vanligt :/ o ikväll med så har inte sett big brother på år å dar heller haha.. tråååkigt! snart ses vi min finaste<3

2011-04-06 @ 23:51:52
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0