å nej

Hej!
Igår hände det som absolut inte får hända.
Jag vrickade foten, riktigt jävla rejält.
Kan fortfarande inte stödja på foten så det är kryckor och högläge som gäller för mig.
FUUUCK!!!
Var på akuten igår och röntgen imorse.. Ledbanden rejält uttänjda.
Doktorn sa att det lär ta ett tag innan det blir bra. Lixom hallåå.. ett tag?!??!?!?!!?!?
Nästa Fredag har Magnus sitt första pass så jag siktar på att kunna gå på det. Just nu känns det väldigt långt borta tyvärr :(
Jag som hade kommit igång och kört 2 pass om dagen så händer detta..
Jag är så ledsen, så arg!!
Jag hoppas jag klarar av att spinna nästa vecka!
Sedan när jag är bra så är det rehab som gäller, för båda fossingarna.

Det här suger ska ni veta.
Så jävla tråkiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt!! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0