fredag

Så ni tyckte inte synd om mig?
Häpp....



Triceps done imorse. Att det är så lätt att gå upp alltså..
Jag bara studsar upp när klockan ringer 5.45. hehe.. ;)
Har egentligen hela armarna på ett pass men kommjer nog byta ut det på ett biceps och ett triceps pass.
Så då kommer det bli 6 styrkepass istället för 5. Kanske blir för mycket, vi får se!
Men kör så denna vecka iaf eftersom jag ändå inte kommer kunna köra ben.

Vägde mig idag ;) hihi! Men vägningsdagen är ju egentligen på måndag men kunde inte hålla mig..
Kan säga så mycket att vågen visade iaf minus ...
 :)

Mats spinning igår var blää.. ska på ett nytt idag, Ia. känns som att det är bra! =)
Kommer nog bli att investera i ett par spinningskor ihelgen med.
Kan inte spinna 5-6-7 gånger i veckan och inte ha "riktiga" skor! nejnej...

Om ni vill ha någon som drar med er på pass så säg till! Jag hjälper mer än gärna till.
Just nu kör jag ju spinning nästan varje kväll men sen när jag är bra i fossingen kommer det se ut såhär för det mesta:
Måndag: Spinning 17.00
Tisdag: Spinning 18.00 alt. Intensiv 19.30 eller båda :)
Onsdag: Spinning
Torsdag: Intensiv 19.30
Fredag: Intensiv 17.30
Lördag: Spinning alt promenad/löpning
Söndag: Intensiv 19.30

Gym på mornarna vid 6.30!

HÄNG PÅ!!
 =)


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Så himla glad att du äntligen upptäckt Jörgen :D

2011-08-26 @ 21:21:27
Postat av: nathalie

ps JAG tycker synd om dig! lovaaaaaaaaar, men det har jag ju sagt ungefär hundra ggr också så det kanske börjar bli lite tjatigt menar jag;)

2011-08-26 @ 23:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0