vägningsdag!

Vägningsdag! =) -0,8! Jihaaa..
Man blir ju såå väldigt mkt gladare nu när det är måndag och allt när man ser bra saker hända på vågen =)
Denna vecka mina kära vänner kommer jag inte ha tid för så mkt annat än att jobba.. o träna.
Jobb jobb o jobb! Jag vet att jag kommer behöva jobba häcken av mig men känner mig ändå på bra humör. Kanske för att det ger extra klirr i kassan ;)? hehe

igår köpte jag masssor av träningskläder =) hihi..
Typ 4 linnen och 1 par byxor.
1200:-
Skulle ha spinningskor men dom hade inga på intersport så det fick bli annat istället! ;)
FY FAN VAD ROLIGT DET ÄR ATT KÖPA NYA TRÄNINGSKLÄDER!!!

Nej nu är lunchen slut och det är dax för jobb...

Just ja, en grej bara.. jag har sökt en anatomi/fysiologi kurs =)
Kul va??! =)


Kommentarer
Postat av: nathalie

är det kursen i halmstad babe!? :D

2011-08-29 @ 21:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0