beslut

Hejhej..
Jag lever.. trodde jag absolut inte jag skulle säga efter förra vecka och speciellt inte helgen.
som ni vet så träffade jag så mkt härligt folk ihelgen.
Fredagen var så himla rolig att jag var tvungen att följa med ut.
Tog det dock väldigt lugnt med drickan(Behlvdes inte mkt)
Lördagen består av feber och huvudvärk.
Jag fick panik och trodde att jag inte skulle kunnat åka till norrtälje.
MEN några alvedon senare och jag var rätt pigg.
Bussen dit var ja, både mysigt,jobbig o jävligt kall.
Väl där framme försvann allt negativt, jag träffade ju för fan mina älsklingar.
Vi ska ses snart igen, det kan jag lova!!
Ronnie hämtade min vid 2.. hallå, hur snällt är inte det!? gulli gull :)
Jag ville ju gärna vakna upp i min egen säng, jag kunde ju må riktigt åt helvete och ja vara tillbaka med hög feber.
Vaknade vid halv 1 tror jag vi gjorde och vi gjorde inte mycket alls utav den dagen.
mest slapp.. Febern fanns men inte så myket som 39 grader. Bara 38 :)
Hade tänkt träna igår men njaae, det blidde vila.
Tänk att jag var så förståndig.
Kommer nog (MÅSTE) vara lika förståndig ikväll.
DETTA SUGER ska ni veta!
har inte kunnat träna på 9 DAGAR!
usch, nog har man blivit pluffsig allt..
Men det är väl bara att bita ihop och träna extra hårt när jag väl kan köra igång.


alltså, vet ni.. det är så mycket jag vill.
men ändå vet jag inte om det är det jag vill.. fattar ni?
Beslutsångest..


Kommentarer
Postat av: Kim

Tack för lördagen snyggo! Duktiga du som är förnuftig och inte tränar när du är sjuk, då kommer du igång fortare så slipper du vara sjuk ännu längre!

2011-02-22 @ 20:39:15
URL: http://kiimalexandra.blogg.se/
Postat av: nathalie

berätta för mig älskling! puussss

2011-02-22 @ 22:16:00
URL: http://npersson.blogg.se/
Postat av: Nina

Jag längtar tills vi ses igen snorpan!Puss&Kram <3

2011-02-23 @ 17:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0