friidaaag

Idag är det något fel på mig.
Jag är nedstämd,trött, grinig o även irreterad..
..
Mens?
Ja mycket möjligt att den är på g.

Det är ju för fan fredag och då ska man va gla´.

Jag höll på att somna nyss och kände att nej nu börjar jag grina. Går hem och lägger mig i soffan och drar ngot gammalt över mig MEN NEJ.. tryckte i mig lite soppa o ett äpple.
Jag ska tamefaniiiimej på intensiven ikväll!
Det gör det ju inte bättre att det är vikarie.. suck!
Tänk positivt, tänk positivt!!!!!!!!!!!!
inte lätt...

Ikväll ringer min blivande PT. det ska bestämmas om vi ska träffas imorn eller Söndag.
O ja... jag har väl inte missat att berätta att jag skaffat PT! =) hihi

Fruktsallad ikväll då för min del. Jag känner dock för att äta minst 7 chockladkakor, 1 påsechips, 1 påse popcorn och även 1 påse ostbågar.


Kommentarer
Postat av: nathalie

love you!

2011-03-26 @ 14:44:21
URL: http://npersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0