Onsdag!

Satan i gatan vad antalet besökare steg idag då =)
Ni är nyfikna ni.. ;)
Men inte många kommentarer inte.. dåligt. mycket dåligt!

Idag har iaf varit en hektiskt dag. Har haft fullt upp på jobbet. Stress stress...
Men för att göra dagen lite bättre åkte jag på intensiv i ekeby. Då blev jag glad =)
Sedan gå i backe på bandet efter.. jag var genomblööööt! det är mysigt.. ;)
Sen åkte jag hem men på vägen hem så blev jag sugen på att träna mer så jag åkte i princip bara hem och vände och sedan till friskis igen. Körde överkropp =) Där var det super varmt också. SNÄLLA frsikis gör någonting åt värmen. Man döööör!!!!

Nåväl, nu är jag nöjd med träning för idag =) Så nu ligger jag i soffan! Snart blir det sängen.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Christian

har du msn tjejen :O?

2011-05-13 @ 14:28:41
URL: http://ultraform.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0