Ångest, panik och oroo..

Just nu ligger det en liten jobbig känsla inom mig...

Jag klarade dock av denna vecka, ÄNTLIGEN är den slut!
Som jag har längtat till denna som kommer, seciellt helgen för då är det shopping, middag, bounce och utgång med mina brudar! =)

Men just nu vill jag bara lägga mig för precis ALLT har varit piss nu..
+ att jag var tvungen att göra en uppgift dubbelt.. För jag "glömde" spara arbetet..! JAG GLÖMDE INTE, det var datajävelns fel att det inte blev sparat!!
Nu är klockan alldeled för mycket och jag borde sovit för länge sedan!

Onda demoner bort..
Goda änglar välkomnas!




Ibland ångrar jag ganska mycket att jag säger så dumma saker...
Jag säger JÄMT saker jag ångrar när jag är stressad, ledsen och arg!
Förlåt!


Kommentarer
Postat av: Nina

En STOOOR kram full av kärlek till dig min fina vän!

Puss/Nina

2010-04-19 @ 17:00:44
Postat av: nathalie

puss från mig!

2010-04-19 @ 23:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0