!!!!

Pain dag igen!!
Usch, det är så jäkla mycket på jobbet att göra!!
Det är lixom inte bara "vanliga" saker utan jävligt krångliga och konstiga grejer.
För att jag ska lära mig massa nya saker behlver jag ju far till hjälp men problemet är ju att ALLA sliter i honom!!
Stackar´n!
Men liiite stackars mig också som inte får hjälp!!!!!!!!!!! ;)

Har ännu inte köpt någon kamera.. har beslutsångest! Hur svårt kan det vara?! Det är väl egentligen bara att köpa skiten.. Min nuvrande kamera har gått sönder och jag har ingen annan så ser egentligen INGET annat alternativ!

Äntligen torsdag imorn och en dag närmre helg!
Tyvärr så har jag hört att det ska regna!?!??! Lixom.. VA!!!
Har ju varit hur fint väder osm helst hela veckan, varför då inte fortsätta??

Helgen blir oavsett lugn, Sebbe kommer och sover här på lördag, blir nog kvar hela dagen på Söndagen också.. sen ska ha till morsan för syrran drar till turkland på lördag så då ska han sova hos oss! =)

Är nästan klar med ena uppgiften som ska in på söndag, känns skönt!
Blev träning idag med, ett styrkemedel! Orkade typ 0!!

hade tänkt att komma i säng i tid idag, har möte på jobbet imorn så det gäller att komma i tid!!
klockan är snart 11 och jag tycker inte det är så jätte tidigt.. men! NU springer jag till kojs!
Nattiii..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0