L E L

HEJ!
HEJ!
HEJ!


Heeej!
Bloggade jag ens igår?! Hallåååååååååå....
Dagen var iaf i full rullning heeela dagen och kvällen!
Hade en super trevlig middag med Kimmen. + en kul träning på det!
Fick x antal skrattattacker under passet..

Tror det var för att Kim såg så rolig ut?!
Huh?

Denna dag har bestått av precis lika mycket jobb som igår, om inte mer!
Nu är det bara 1 timmes arbetsdag kvar.

Sedan kör jag min rallyseat till Gränby C, ska köpa strumpbyxor!
BARA strumpbyxor.. jag har fixat skygglappar(?) så jag endast ska se frammåt och inte åt några kläder eller liknande!

Intensivpass ikväll igen!
+
Färgning av hår.

Lördagen närmar sig med sakta med säkert..
SHOPPING
MIDDAG MED MINA FAVORITER
BOUNCE
UTGÅNG!!!

Fy vad jag längtat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0