Längtan är stor..

skönt att vara ledig såhär en måndag! Mindre skönt att det är ett spnt pissigt väder..
Idag har jag bara slappat.. eller typ! Hann med att rensa ut flera säckar kläder och städa.. sen blev det ett pulspass på det =)

Imorgon börjar jobbet.. känns faktiskt lite deppigt med tanke på att jag har massa jobbiga och krångliga saker att göra.. men det är väl bara att bita i det sura äpplet!! det är ju ändå bara en kortis vecka..

Jag längtar till Bounce den 24 april, jag längtar till valborg..
har jag nåt mer att längta till!?
Inte just för tillfället tyvärr.. men har inte heller något att inte se fram emot så.. HA!

Inte har jag heller så mycket bilder från helgen.. jag får hoppas på att kimpan har några! Eller det var kanske Iina som stog för fotograferingen..Hmm..!!

Nu ska jag duscha.. för det har jag inte gjort sen jag kom hem från träning kvart i 9! Äckel jag vet.. ;)
Sen ska jag spöa Ronnnniiie på fifa!

Ciao!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0