Pain!

Usch, fy och blääääää är bara förnamnet för vad jag känner för denna jävla Tisdag!
AHHHHHHHHHHHH!!!
##¤#>¤/>(Gsa..S)()&S=?=?)="&"#&())=?(/%¤¤#¤

Just nu vill jag bara gå hem...
......
.
.
.
..

o det tror jag nog att jag kommer göra.. iaf snart!
eller kanske inte.. men iaf typ 20 min en kvart tidigare!

Jag ska åka till rusta och sen ska jag åka och kolla på kamera .. igen ! Lite osäker på vilken jag vill ha..
Men det lutar åt denna!!!!


 

Sen ska jag hem till morsan iaf och äta lite mat och plugga..
sen friskis.. där blir det ett intensivpass! Hoppas på att träffa massor av vänner där idag!
Då skulle jag iaf få ett roligt slut på min pissiga dag!!

Även om ni inte infinner er där så är det Desperate och Cougartown ikväll! YES!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0