påsken!

Förlåt mina trogna läsare =).. ni har fått vänta alldeles för länge på min update!! =)
Men det är typ nu som jag sitter ner och andas!
Nu är det ledigt och just nu för tillfället har jag absolout inget att göra.. jag har tränat, jag har pluggat.. vad ska jag göra nu lixom!? Får nästan lite panik att jag måste hitta på något =)
Men jag ska försöka koppla av dom sista timmarna på dygnet!

Min dag igår bestod av shopping =)
Åkte halv 11 från dagermansgatan, för att bege mig mot stockholm.. jag var hemma kl halv 10!! Såå jaa det blev en heldag!
Vi shoppade ap mycket! Tror Vi gjorde av med närmare 5000 tillsammans!
Inte bra med tanke på att jag veckan innan hade shoppat för 1000 ca. Men jag behlver ju nya kläder så jag tycker ändå att det är ok! ;)

Dock behöver jag bryta mönstret att bara kolla på klänningar.. jag har ju som sagt alldeles för många!
Har aldrig riktigt trivts i byxor men nu när man gått ner lite i fettomkrets känns det lite bättre.. Så jag hoppas att det känns lite bättre ändå om 7-8 kilo! =)
Eller så är det bara att fatta att jag har ingen jeans rumpa! Livet är hårt!

Imorn är det påsklunch som gäller klockan 1!
Det är dessutom påskschema på friskis så det är typ inge pass imorn!
Så jag vet inte om jag ska gå ut och gå/springa, simma eller gå till gymmet!??!?! Booring allt ihop så vi får se imorn vad jag känner för!

En gej som är så jäkla skönt är iaf att man är lååååångledig!!! SÅ NICE!
Puss på er!

Vet ni dessutom vad jag gjorde nyss!??!
Öppnade inte för ett par påskkärringar.. haha! Så himla taskigt!
MOHAHAHAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0